Medlemssider
Brukernavn:   Passord:   Autologin     Bli medlem | Glemt passord? | Vilkår

 

Hestemarked.no Hundemarked.no Kjøp og salg VIP-hjemmesider MIX-debatt
 Hestemarked.no
  · Kjøp og salg
  · Siste 100
  · Søk
  · Ny rubrikkannonse
  · Hesteauksjoner
  · VIP-hjemmesider
  · MIX-debatt
  · TelefonGuide
  · HM informerer..
 Nyhetssiden
  · Artikler
  · Produkttester
  · Arkiv
 Bransjer
  · Avl
  · Hestefor
  · Forsikringer
  · Ferie & Reiser
  · Helse & Hest
  · Hovslager
  · Rideleir
  · Fjellridning
  · Utleie
  · Haller og hestehus
  · Trening & Kurs
  · Hesteutstyr
  · Foreninger
  · Transport
  · Utdanning
 Reklamere her?
  Les mer her!




Hestemarked.no - Auksjon FAQ

Betalt varen - men ikke registrert hos oss?

Står det "Ikke registrert betaling" på din auksjonsside, men du vet du har betalt auksjonvaren?

De fleste betalinger kommer inn til oss på fil og blir registrert i løpet av få dager etter at fakturaen er betalt. Derimot har vi hatt noen problemer med betalinger som gjøres fra andre banker enn der vi selv har konto, eller for de som betaler over skranke, på posten, via avtalegiro eller andre betalingsmåter. Disse kan skape problemer hos oss, fordi de kommer manuelt inn på konto - og via BBS (Bankenes Betalings Sentral) - som gjør at det kan ta veldig lang tid gjennom hele systemet.

Så hvis du har betalt fakturaen - men ikke fått registrert betalingen hos oss innen få dager bør du gjøre følgende:

1) Gi oss beskjed på epost: auksjon@hestemarked.no - slik at vi kan sjekke betalingen manuelt.
2) Sende kopi av betalt kvittering på epost: auksjon@hestemarked.no eller pr post: Hestemarked.no, c/o Larsen Promotion AS, Postboks 125 Økern, 0509 OSLO - slik at vi kan registrere dette.

På denne måten får vi raskt registrert innbetalingen din, slik at varene blir sendt fra oss så raskt som mulig til deg!

Ved spørsmål kan man også ringe vårt kundesenter på telefon 21 51 81 55 alle hverdager 12:00-14:00.


Får ikke svar på epost eller telefon?

Har du prøvd å sende epost til oss, eller ringe vårt kundensenter 21 51 81 55 uten å få svar?

Her kan det være flere årsaker:
Til tider får vi mange hendvendelser på en dag; alt fra brukerrelaterte spørsmål om medlemsstjenester til alt innen support og auksjonsspørsmål osv. Ved mange innkomne epost kan det dessverre ta et par dager å komme gjennom bunken. Vi har satt opp strenge SPAM- og VIRUS-filtre for å hindre uønsket epost som kan ødelegge datasystemet hos oss. Dessverre kan "uskyldig" epost også bli stoppet - hvis de likner for mye på spam eller inneholder et vedlegg som ser skummelt ut. Så har du ikke fått svar innen rimelig tid - send oss en ny epost!

Vårt kundesenter er å treffe på telefon 21 51 81 55 alle hverdager 12:00-14:00. Er det etter vanlig arbeidstid og noe absolutt ikke kan vente til neste arbeidsdag kan man ringe 21518155.

[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2024 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.